صندلی کامپیوتر و صندلی اداری پرفروشترینهای اردیبهشت
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه زندگی انسانها با نشستن روی یک صندلی کامپیوتر یا پشت یک میز اداری عجین شده است و بسیاری از ما ساعات زیادی از عمرمان را پشت میز کامپیوتر یا پشت میز کارمان در اداره یا شرکت می گذرانیم .

 

و غالبا هم توجه چندانی به صندلیمان و نقش بسیار بزرگی که در سلامتمان ایفا میکند نداریم در حالی که همه روزه یک سوم یا یک چهارم از زمانمان را با نشستن روی همین صندلیها صرف می کنیم .

صندلی که دارای استانداردهای تعریف شده نباشد می تواند در بلند مدت یا حتی در کوتاه مدت سبب ایجاد دردهایی در کمر و مهره های گردن شود و باعث ایجاد شکل نام ناسب فیزیولوژیکی در بدن و مخصوصا ستون فقرات می گردد.

یک صندلی مناسب باید دارای اهرمی برای افزودن یا کاهش ارتفاع باشد تا افراد با قدهای متفاوت بتوانند ارتفاع صندلی کامپیوتر را مناسب با قد خود تنظیم کنند همچنین تکیه گاه صندلی باید فشار مناسبی را به پشت وارد کند البته تمامی مسائل مربوط به نشستن در چگونگی صندلی خلاصه نمی شود بلکه طریقه نشستن روی صندلی نیز بسیار مهم است که قبلا در مقاله ای به تفصیل به آن پرداختیم .

دی ایران نیز با عرضه انواع صندلی کامپیوتر و صندلی اداری ، صندلی های رستوران ها و صندلی پزشکی و صندلی انتظار بصورت بسیار متنوع و با کیفیت تضمین شده و ارسال رایگان به سراسر کشور امیدوار است بتواند نقش سازنده خود را در این عرصه بخوبی ایفا کند.

لذا در همین راستا و در جهت ایجاد مقالات مشاوره ای پرفروشترینهای صندلی را در اردیبهشت ماه گذشته به شما خوانندگان ، مشتریان و همکاران گرامی معرفی می نماید .

پرفروشترین صندلی کامپیوتر و صندلیهای اداری

 

صندلی کامپیوتر و صندلی اداری 1صندلیی مدل SM150 صندلی بسیار راحت و خوش فرمی میباشد که دارای جک و رکاب میباشد صندلی کامپیوتر و صندلی اداری 2صندلی کامپیوتری – SM115 صندلی کامپیوتر و صندلی اداری 3صندلی اداری – SM123 صندلی کامپیوتر و صندلی اداری 4

گردان اداری – SM118

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: